كشف 600 هزار نخ سیگار قاچاق در چند استان مرزی
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار 'حسین ذوالفقاری' گفت: ساعت سه بامداد روز جمعه ماموران هنگ بندر خمیر بوشهر در حوالی خور 'سایه خوش' به یك فروند قایق تندرو حامل كالای قاچاق برخورد كردند. قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با توجه به شرایط منطقه خوریات با رها كردن شناور به سمت جنگل های حرا گریختند.

وی افزود: در بازرسی از شناور توقیفی 119 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق به دست آمد. همچنین تلاش برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی كشور ادامه داد: در عملیات دیگری كه در هنگ مرزی بانه انجام شد ماموران پاسگاه مرزی 'تخت آوالان' در پی كسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری كالای قاچاق توسط قاچاقچیان بی درنگ به محل مورد نظر اعزام شدند. ماموران پس از ساعت ها كمین با تعدادی از قاچاقچیان كه به صورت كوله بری قصد ورود به خاك كشورمان را داشتند، برخورد كردند.

ذوالفقاری تاكید كرد: در درگیری كه بین ماموران و قاچاقچیان روی داد آنها توان مقابله نداشته و به سمت خاك عراق متواری شدند. در بازرسی از محل درگیری 40 هزار و 400 نخ سیگار خارجی به دست آمد. همچنین با تلاش ماموران پایگاه دریابانی بندر لنگه در عملیاتی 269 هزار و 400 نخ سیگار خارجی نیز كشف شد.

وی با اعلام اینكه ماموران هنگ مرزی بندر لنگه در عملیات جداگانه ای موفق به كشف 248 هزار نخ سیگار شده اند، گفت: قاچاقچیان یك فروند قایق حامل كالای قاچاق روز گذشته كه از سمت دولاب به مقصد سایه خوش در حركت بود با حضور مستمر ماموران پایگاه دریابانگی بندر لنگه شناسایی و از آنها 248 هزار نخ سیگار قاچاق كشف و ضبط شد.

اجتمام ** 1788 **1415





:: برچسب‌ها: پاییز , نشان , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: